
Vračilo ali reklamacija izdelkov
Hitro in enostavno.

Reševanje težav z izdelkom
Kliknite tu za pomoč
ali

Želim samo vrniti izdelek
Kliknite tu za navodila
REŠEVANJE TEŽAV S PREJETIMI IZDELKI:
1. Fotografirajte izdelek (ni obvezno)
Ta korak ni obvezen, vendar nam pomaga hitreje ugotoviti vzrok težave in lahko celo prepreči nepotreben transport blaga. Na fotografiji poskusite čim bolje izpostaviti problematični del, kot je poškodba embalaže, poškodba izdelka, ipd.

2. Na naš elektronski naslov nam pošljite fotografije in opis težave.
Če prejetega izdelka niste uspeli fotografirati ali menite, da to ni potrebno, nam lahko pošljete tudi samo opis težave in številko vašega naročila.
3. Počakajte na naš odgovor.
Večini povpraševanj odgovorimo v roku 24h, praviloma pa nikdar pozneje kot v dveh delovnih dneh. V odgovoru lahko pričakujete rešitev ali navodila za rešitev težave.
- Če nam ne uspe priti do skupne rešitve, vam bomo posredovali vse potrebne podatke za vračilo.
- Če paket ni popoln ali je prejeti izdelek okvarjen ali poškodovan, mi krijemo stroške vračila, oziroma izvedemo prevzem izdelka na vašem naslovu.
SAMOSTOJNO VRAČILO IZDELKA
1. Izpolnite kratek obrazec
Izpolnite kratek obrazec za vračilo blaga. Izpolnjevanje ponavadi traja le 5 min.
🖨️ Če nimate možnosti tiskanja obrazca, lahko vse potrebne podatke, ki jih zahteva obrazec, napišete na list papirja.
2. Izdelek pripravite za pošiljanje in ga pošljite.
Izdelek ustrezno zapakirajte za transport (priporočamo uporabo originalne embalaže), v paket pa priložite izpolnjen obrazec iz zgornjega koraka, (računa ni potebno prilagati, ČE STE v zgornjem obrazcu izpolnili polje “šifra računa”)
Svetnakupov.si
Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana, Slovenija
3. Počakajte na naš odgovor.
Vračilo izdelka v 14. dneh od nakupa
Če izdelek vrnete v roku 14 dni od nakupa, zapakiranga v neodprti originalni embalaži, vam brez vprašanj vrnemo celoten znesek kupnine v skladu s prvotnim načinom plačila. (Plačilo z gotovino oz. plačilo ob prevzemu bo povrnjeno na kupcev transakcijski račun)
Servis izdelka ali reklamacija
Ko prejmemo vaš izdelek, ga bomo skrbno pregledali, da ugotovimo naravo napake. Ta postopek običajno traja en teden. Po zaključku pregleda vas bomo obvestili o naših ugotovitvah in naslednjih korakih. Če ugotovimo, da je izdelek pokvarjen, in ni očitno fizično poškodovan, boste imeli možnost izbire med servisiranjem izdelka ali vračilom kupnine.
V vsakem primeru bomo storili vse, da bo vaša izkušnja z reklamacijo čim hitrejša in brez zapletov.
Kontakt
Smo kaj izpustili ali pa potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas.
[email protected]
elektronski naslov
070 533 633
Vsak delovni dan med 9:00 in 16:00.
Svetnakupov.si
Facebook Messenger
Na vsa vprašanja se trudimo odgovoriti v najkrajšem možnem času.