p

Center za pomoč in informacije

Na tej strani lahko najdete vse potrebne informacije glede nakupov, dostave, možnih vrst plačil, vračil & reklamacij.

package 1f4e6.png

Dostava in prevzem

Dostavna služba, sledenje pošiljke, ipd..

boomerang 1fa83.png

Vračilo proizvoda

Kako deluje vračilo izdelkov? Koliko časa imam?

thumbs up 1f44d 3.png

Garancija izdelkov

Koliko dolgo traja in katere izdelke zajema?

credit card 1f4b3.png

Načini plačila

Katere kartice sprejemamo? Plačilo ob prevzemu?

briefcase 1f4bc.png

Nakup na podjetje

B2B trgovanje, nakup večjih količin

books 1f4da.png

Splošni pogoji

Izjava o zasebnosti, izkaznica podjetja

Dostava in prevzem

gls brezplacna dostava 3.0
GLS Logo 2021.svg 2

Večino paketov pošljemo prek dostavne službe GLS.

V povezavi z dostavno službo GLS vam nudimo hitro, zanesljivo in dostopno možnost dostave paketov na vaš naslov. Ob enem pa nudimo tudi prosto izbiro ponudnika dostave – ob zaključku nakupa lahko izbirate med dostavo prek GLS ali Pošte Slovenije.

BREZPLAČNA POŠTNINA

Ob nakupu vsaj dveh izdelkov in skupno vrednostjo košarice nad 90 € vam stroške dostave častimo mi!

   Sledenje paketu

Po odpremi pošiljke vam na vaš elektronski naslov pošljemo sledilno številko paketa.

  GLS FlexDelivery

Prejemnik lahko spremeni čas in kraj dostave ali celo preusmeri pošiljko na drug naslov ali GLS paketomat.

  Prioritetna dostava

Nudimo možnost izbire hitrejše dostave prek GLS, s prioritetno odpremo paketa in bliskovito dostavo.

   SMS obvestila

Povezavo za prilagajanje dostave in sledenje boste prejeli neposredno na SMS, Viber in e-poštni naslov.

CENIK možnosti dostave ali prevzema

Standardna dostava prek GLS

Ob izbiri te možnosti bo vaše naročilo dostavljeno v 2-5 delovnih dneh od nakupa, odvisno od zasedenosti čakalne vrste za odpremo. Napredek dostave lahko spremljate s pomočjo sledilne številke, ki jo prejmete ob odpremi. Prav tako lahko spremenite datum dostave ali kraj prevzema, če vam prvotni načrt ne ustreza.

3,50

GLS Logo 2021.svg 2

Prioritetna dostava prek GLS

Paketi, poslani s to možnostjo, preskočijo vrsto za odpremo, s ciljem, da čim prej prispejo na vaš naslov. Z izbiro prioritetne dostave lahko paket pričakujete v 1 delovnem dnevu po odpremi. Takoj ko bo vaš paket na poti, vam bomo posredovali sledilno številko, ki vam omogoča, da v realnem času spremljate napredek dostave.

4,99 €

GLS Logo 2021.svg 2

Prioritetna dostava prek Pošte Slovenije

Paketi, poslani s to možnostjo, preskočijo vrsto za odpremo, s ciljem, čim prej prispejo na vaš naslov. Z izbiro prioritetne dostave lahko paket pričakujete v 1 delovnem dnevu po odpremi. Takoj ko bo vaš paket na poti, vam bomo posredovali sledilno številko, ki vam omogoča, da v realnem času spremljate napredek dostave.

6,50

PS Logotip enobarvni pozitiv

Osebni prevzem v Ljubljani

Nudimo brezplačni osebni prevzem na naši prevzemni točki “Mobistekla Servis” na Tržaški cesti 5, v Ljubljani. Ko bo naročilo pripravljeno na prevzem, vas bomo nemudoma o tem obvestili prek elektronske pošte.

BREZPLAČNO

LocalPickup
slovenia flag

Naši izdelki so skladiščeni in poslani iz Slovenije.

Saj le tako lahko zagotovimo hitro in zanesljivo dostavo.

Dandanes veliko podjetij pošilja izdelke na vaš naslov direktno iz Kitajske. Tak način prodaje se imenuje “dropshipping”, katerega pa se v nobenem primeru ne poslužujemo. Vsi izdelki označeni “Na zalogi” so na zalogi v našem skladišču na Tržaški cesti, v Ljubljani.

Določeni izdelki v ponudbi so označeni tudi z “Zaloga dobavitelja” kar pomeni, da izdelke na zalogi drži naš dobavitelj, od katerega blago, ob oddanem naročilu, dobavimo na naš naslov, ga preverimo in spakiramo, ter ga šele po tem pošljemo k vam oz. vas obvestimo, da je blago na voljo za osebni prevzem.

KATERI NAČINI PLAČILA SO NA VOLJO?

posmachine02trans
100% varno plačilo prek spleta.

V spletni trgovini Svetnakupov.si lahko brezskrbno opravljate plačila s plačilnimi karticami. Naša spletna prodajalna je zaščitena z naprednimi varnostnimi mehanizmi, kot sta MasterCard SecureCode in Verified by Visa (3D Secure 2), ki zagotavljata vrhunsko varnost pri vaših spletnih transakcijah. Več o tem

Pred uporabo plačilne kartice za spletni nakup priporočamo, da pri vaši banki preverite, ali je vaši kartici omogočeno izvajanje spletnih plačil. Ob naročilu, opravljenem s plačilno kartico, bo bremenitev izvedena na dan izdaje računa za vaš nakup.

secure payments
posmachine02trans

Spletno plačilo

  Podprte plačilne kartice

  • Maestro
  • Mastercard
  • VISA Debit & Credit
  • Diners Club
  • American Express (AMEX)

   PayPal

   Revolut Pay (začasno ukinjen)

   Apple Pay

   Google Pay

   Leanpay (prihaja kmalu)

Plačilo v živo

  V poslovalnici (Ljubljana)

  • Maestro
  • Mastercard
  • VISA Debit & Credit
  • Diners Club
  • Karanta
  • Gotovina
  • Leanpay (nad 100 €)

   Ob povzetju (DPD in Pošta)

  • Gotovina

Bančno nakazilo TRR

Po oddanem naročilu boste točne podatke za bančno nakazilo prejeli na vnešen e-poštni naslov.


Banka: OTP BANKA d.d.
SWIFT (BIC): KBMASI2X
Koda namena: OTHR
IBAN: SI56 0400 0027 7885 347

cards.png

NAKUP ZA PODJETJA ALI B2B

b2billu2.jpg
Nakup manjših količin

Ob zaključku nakupa na blagajni vnesite točen naziv podjetja in DDV številko ter izdali vam bomo račun na naziv podjetja.

✔️  To je vse, kar je potrebno za nakup izdelkov na račun podjetja.

B2B sodelovanje ali nakup večjih količin

Vas zanima nakup večje količine naših izdelkov za promocijska darila, široko uporabo v podjetju ali pa za nadaljnjo prodajo?

Pišite nam na [email protected], odkoder vam bomo direktno odgovorili ali pa vam posredovali kontakt agenta za B2B sodelovanje.

GARANCIJA & JAMSTVO

V skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov, Svetnakupov.si za določene artikle zagotavlja obvezno garancijo. Za izdelke za katere prodajalec zagotavlja garancijo, kupcu ob izročitvi izdelka izda garancijski list in navodila za uporabo takega izdelka. Garancijski list poleg vseh obveznih podatkov vsebuje tudi navedbo garancijskega roka. Minimalni garancijski rok za novo blago je eno leto, za rabljeno blago pa 8 dni. Za izdelke s priloženim garancijskim listom prodajalec v času trajanja garancije zagotavlja brezplačno odpravo napak v skladu z veljavno zakonodajo.

Če se pri izdelku, za katerega je izdan garancijski list pojavi, napaka, lahko kupec zahteva odpravo napake. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa izdelkov, ki nastanejo pri ali zaradi odpravljanja napak, plača prodajalec. V kolikor prodajalec napake, v roku 45 dni od dneva ko je od kupca prejel pisno zahtevo za odpravo napake, ne odpravi, mora kupcu brezplačno zamenjati izdelek z novim brezhibnim izdelkom. Za zamenjan izdelek prodajalec izda nov garancijski list. Če prodajalec napake na izdelku ne odpravi ali ne zamenja izdelka z novim brezhibnim izdelkom, lahko kupec razdre pogodbo in zahteva vrnitev kupnine.

Za čas popravila izdelka lahko prodajalec kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V nasprotnem primeru ima kupec pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati. Naveden odstavek velja samo v primerih, ko je kupec potrošnik.

Pravice kupca iz prejšnjega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo izdelka z novim. Določila garancije veljajo tudi za osebe, ki niso potrošniki, razen določil o zagotovitvi nadomestnega izdelka. Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

Kontakt

Smo kaj izpustili ali pa potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas.

[email protected]

elektronski naslov

070 533 633

na voljo med delovnimi dnevi
9:00 – 16:00

Svetnakupov.si

Facebook Messenger

Na vsa vprašanja se trudimo odgovoriti v najkrajšem možnem času.