Center za pomoč in informacije
Na tej strani lahko najdete vse potrebne informacije glede nakupov, dostave, možnih vrst plačil, vračil & reklamacij.

Dostava in prevzem
Dostavna služba, sledenje pošiljke, ipd..

Vračilo proizvoda
Kako deluje vračilo izdelkov? Koliko časa imam?

Garancija izdelkov
Koliko dolgo traja in katere izdelke zajema?

Načini plačila
Katere kartice sprejemamo? Plačilo ob prevzemu?

Nakup na podjetje
B2B trgovanje, nakup večjih količin

Splošni pogoji
Izjava o zasebnosti, izkaznica podjetja
Dostava in prevzem


Večino paketov pošljemo prek dostavne službe GLS.
V povezavi z dostavno službo GLS vam nudimo hitro, zanesljivo in dostopno možnost dostave paketov na vaš naslov. Ob enem pa nudimo tudi prosto izbiro ponudnika dostave – ob zaključku nakupa lahko izbirate med dostavo prek GLS ali Pošte Slovenije.
BREZPLAČNA POŠTNINA
Ob nakupu vsaj dveh izdelkov in skupno vrednostjo košarice nad 90 € vam stroške dostave častimo mi!
● Sledenje paketu
Po odpremi pošiljke vam na vaš elektronski naslov pošljemo sledilno številko paketa.
● GLS FlexDelivery
Prejemnik lahko spremeni čas in kraj dostave ali celo preusmeri pošiljko na drug naslov ali GLS paketomat.
● Prioritetna dostava
Nudimo možnost izbire hitrejše dostave prek GLS, s prioritetno odpremo paketa in bliskovito dostavo.
● SMS obvestila
Povezavo za prilagajanje dostave in sledenje boste prejeli neposredno na SMS, Viber in e-poštni naslov.
CENIK možnosti dostave ali prevzema
Standardna dostava prek GLS
Ob izbiri te možnosti bo vaše naročilo dostavljeno v 2-5 delovnih dneh od nakupa, odvisno od zasedenosti čakalne vrste za odpremo. Napredek dostave lahko spremljate s pomočjo sledilne številke, ki jo prejmete ob odpremi. Prav tako lahko spremenite datum dostave ali kraj prevzema, če vam prvotni načrt ne ustreza.
3,50 €

Prioritetna dostava prek GLS
Paketi, poslani s to možnostjo, preskočijo vrsto za odpremo, s ciljem, da čim prej prispejo na vaš naslov. Z izbiro prioritetne dostave lahko paket pričakujete v 1 delovnem dnevu po odpremi. Takoj ko bo vaš paket na poti, vam bomo posredovali sledilno številko, ki vam omogoča, da v realnem času spremljate napredek dostave.
4,99 €

Prioritetna dostava prek Pošte Slovenije
Paketi, poslani s to možnostjo, preskočijo vrsto za odpremo, s ciljem, čim prej prispejo na vaš naslov. Z izbiro prioritetne dostave lahko paket pričakujete v 1 delovnem dnevu po odpremi. Takoj ko bo vaš paket na poti, vam bomo posredovali sledilno številko, ki vam omogoča, da v realnem času spremljate napredek dostave.
6,50 €

Osebni prevzem v Ljubljani
Nudimo brezplačni osebni prevzem na naši prevzemni točki “Mobistekla Servis” na Tržaški cesti 5, v Ljubljani. Ko bo naročilo pripravljeno na prevzem, vas bomo nemudoma o tem obvestili prek elektronske pošte.
BREZPLAČNO


Naši izdelki so skladiščeni in poslani iz Slovenije.
Saj le tako lahko zagotovimo hitro in zanesljivo dostavo.
Dandanes veliko podjetij pošilja izdelke na vaš naslov direktno iz Kitajske. Tak način prodaje se imenuje “dropshipping”, katerega pa se v nobenem primeru ne poslužujemo. Vsi izdelki označeni “Na zalogi” so na zalogi v našem skladišču na Tržaški cesti, v Ljubljani.
Določeni izdelki v ponudbi so označeni tudi z “Zaloga dobavitelja” kar pomeni, da izdelke na zalogi drži naš dobavitelj, od katerega blago, ob oddanem naročilu, dobavimo na naš naslov, ga preverimo in spakiramo, ter ga šele po tem pošljemo k vam oz. vas obvestimo, da je blago na voljo za osebni prevzem.
KATERI NAČINI PLAČILA SO NA VOLJO?

100% varno plačilo prek spleta.
V spletni trgovini Svetnakupov.si lahko brezskrbno opravljate plačila s plačilnimi karticami. Naša spletna prodajalna je zaščitena z naprednimi varnostnimi mehanizmi, kot sta MasterCard SecureCode in Verified by Visa (3D Secure 2), ki zagotavljata vrhunsko varnost pri vaših spletnih transakcijah. Več o tem
Pred uporabo plačilne kartice za spletni nakup priporočamo, da pri vaši banki preverite, ali je vaši kartici omogočeno izvajanje spletnih plačil. Ob naročilu, opravljenem s plačilno kartico, bo bremenitev izvedena na dan izdaje računa za vaš nakup.


Spletno plačilo
● Podprte plačilne kartice
- Maestro
- Mastercard
- VISA Debit & Credit
- Diners Club
- American Express (AMEX)
● PayPal
● Revolut Pay (začasno ukinjen)
● Apple Pay
● Google Pay
● Leanpay (prihaja kmalu)
Plačilo v živo
● V poslovalnici (Ljubljana)
- Maestro
- Mastercard
- VISA Debit & Credit
- Diners Club
- Karanta
- Gotovina
- Leanpay (nad 100 €)
● Ob povzetju (DPD in Pošta)
- Gotovina
Bančno nakazilo TRR
Po oddanem naročilu boste točne podatke za bančno nakazilo prejeli na vnešen e-poštni naslov.
Banka: OTP BANKA d.d.
Koda namena: OTHR
IBAN: SI56 0400 0027 7885 347

NAKUP ZA PODJETJA ALI B2B

Nakup manjših količin
Ob zaključku nakupa na blagajni vnesite točen naziv podjetja in DDV številko ter izdali vam bomo račun na naziv podjetja.
✔️ To je vse, kar je potrebno za nakup izdelkov na račun podjetja.
B2B sodelovanje ali nakup večjih količin
Vas zanima nakup večje količine naših izdelkov za promocijska darila, široko uporabo v podjetju ali pa za nadaljnjo prodajo?
Pišite nam na [email protected], odkoder vam bomo direktno odgovorili ali pa vam posredovali kontakt agenta za B2B sodelovanje.
GARANCIJA & JAMSTVO
V skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov, Svetnakupov.si za določene artikle zagotavlja obvezno garancijo. Za izdelke za katere prodajalec zagotavlja garancijo, kupcu ob izročitvi izdelka izda garancijski list in navodila za uporabo takega izdelka. Garancijski list poleg vseh obveznih podatkov vsebuje tudi navedbo garancijskega roka. Minimalni garancijski rok za novo blago je eno leto, za rabljeno blago pa 8 dni. Za izdelke s priloženim garancijskim listom prodajalec v času trajanja garancije zagotavlja brezplačno odpravo napak v skladu z veljavno zakonodajo.
Če se pri izdelku, za katerega je izdan garancijski list pojavi, napaka, lahko kupec zahteva odpravo napake. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa izdelkov, ki nastanejo pri ali zaradi odpravljanja napak, plača prodajalec. V kolikor prodajalec napake, v roku 45 dni od dneva ko je od kupca prejel pisno zahtevo za odpravo napake, ne odpravi, mora kupcu brezplačno zamenjati izdelek z novim brezhibnim izdelkom. Za zamenjan izdelek prodajalec izda nov garancijski list. Če prodajalec napake na izdelku ne odpravi ali ne zamenja izdelka z novim brezhibnim izdelkom, lahko kupec razdre pogodbo in zahteva vrnitev kupnine.
Za čas popravila izdelka lahko prodajalec kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V nasprotnem primeru ima kupec pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati. Naveden odstavek velja samo v primerih, ko je kupec potrošnik.
Pravice kupca iz prejšnjega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo izdelka z novim. Določila garancije veljajo tudi za osebe, ki niso potrošniki, razen določil o zagotovitvi nadomestnega izdelka. Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Kontakt
Smo kaj izpustili ali pa potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas.
[email protected]
elektronski naslov
070 533 633
na voljo med delovnimi dnevi
9:00 – 16:00
Svetnakupov.si
Facebook Messenger
Na vsa vprašanja se trudimo odgovoriti v najkrajšem možnem času.