Splošni pogoji

Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine svetnakupov.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spreminjanje in preklic naročila
Kupec lahko kadarkoli brez dodatnih obveznosti in pojasnila naročilo spremeni ali prekliče v času od oddaje naročila do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno. To lahko opravi preko elektronske pošte info@svetnakupov.si ali telefonske številke: 051/494-000.
Obveščanje o stanju naročila
Po zaključenem naročilu stranka prejme potrdilo o naročilu na naveden e-naslov. Na dan odpreme ponudnik stranko preko e-maila ali klica/SMS-a obvesti o odpremi. Pridržujemo si pravico, da vas preko kontaktnih podatkov (e-naslov, telefon) obveščamo o stanju vašega naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od kupo-prodajne pogodbe (vračilo)
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov info@svetnakupov.si ali po pošti na naslov podjetja. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejete artikle vrniti po pošti na naslov prodajalca: EM SERVIS, storitve, d.o.o. Tržaška cesta 5 1000 Ljubljana Potrošnik mora artikle vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je bil artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (npr. Pošta Slovenije, GLS, ipd.). Artikle je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo stroškov kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vrnjenega blaga. Vračilo kupnine se kupcu povrne na enak način kot je bila kupnina prejeta. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjen dobropis koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacije
Vsi artikli so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše artikle bomo skrbno zapakirali, da bi do vas prišli nepoškodovani. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na artiklu zahtevati, da ponudnik artikel z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na artiklu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Menjava artiklov
Zamenjava artiklov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa. Menjava artiklov se vrši preko pošte, po poslani zahtevi za menjavo na info@svetnakupov.si Kupec artikel, ki ga želi zamenjati, pošlje na naslov: EM SERVIS, storitve, d.o.o. Tržaška cesta 5 1000 Ljubljana Kupca bremenijo stroški pošiljanja artiklov, ki jih želi zamenjati. Po prejemu artikla in ugotovitvi, da je ta brezhiben, se kupcu odpošlje novi želeni artikel. V kolikor gre za različne artikle in so pri ceni odstopanja se kupec in ponudnik pred menjavo dogovorita o načinu poravnave razlike.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov odgovarja za stvarne napake izpolnitve. Kupec oz. potrošnik (v nadaljevanju kupec) lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarnih napak v roku dveh mesecev od odkritja napake. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve izdelka, če se pojavi v roku šest mesecev od vročitve. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku dveh let od izročitve izdelka. Kupec mora o napaki pisno ali osebno obvestiti prodajalca. V primeru osebnega obvestila, prodajalec in kupec o napaki sestavita pisni zapisnik o napaki. Obvestilo o napaki mora vsebovati natančen opis napake, skupaj z morebitnimi fotografijami iz katerih je napaka razvidna, ter predlog rešitve. Prav tako mora kupec prodajalcu omogočiti pregled stvari z napako. Kupec, ki je v navedenih rokih prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki ima od njega pravico zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne v skladu z napako sorazmerni del plačanega zneska ali izdelek zamenja z novim ali vrne plačano kupnino. Kupec ima v vsakem primeru pravico od prodajalca zahtevati povrnitev škode, zlasti povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka. O vsem navedenem mora kupec prodajalca obvestiti v obvestilu o napaki. Pravice kupca ugasnejo po poteku časa dveh let od dneva ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Garancija
V skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov, prodajalec za določene artikle zagotavlja obvezno garancijo. Za izdelke za katere prodajalec zagotavlja garancijo, kupcu ob izročitvi izdelka izda garancijski list in navodila za uporabo takega izdelka. Garancijski list poleg vseh obveznih podatkov vsebuje tudi navedbo garancijskega roka. Minimalni garancijski rok za novo blago je eno leto, za rabljeno blago pa 8 dni. Za izdelke s priloženim garancijskim listom prodajalec v času trajanja garancije zagotavlja brezplačno odpravo napak v skladu z veljavno zakonodajo. Če se pri izdelku, za katerega je izdan garancijski list pojavi, napaka, lahko kupec zahteva odpravo napake. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa izdelkov, ki nastanejo pri ali zaradi odpravljanja napak, plača prodajalec. V kolikor prodajalec napake, v roku 45 dni od dneva ko je od kupca prejel pisno zahtevo za odpravo napake, ne odpravi, mora kupcu brezplačno zamenjati izdelek z novim brezhibnim izdelkom. Za zamenjan izdelek prodajalec izda nov garancijski list. Če prodajalec napake na izdelku ne odpravi ali ne zamenja izdelka z novim brezhibnim izdelkom, lahko kupec razdre pogodbo in zahteva vrnitev kupnine. Za čas popravila izdelka lahko prodajalec kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V nasprotnem primeru ima kupec pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati. Naveden odstavek velja samo v primerih, ko je kupec potrošnik. Pravice kupca iz prejšnjega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo izdelka z novim. Določila garancije veljajo tudi za osebe, ki niso potrošniki, razen določil o zagotovitvi nadomestnega izdelka. Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Svetnakupov (EM SERVIS, storitve,d.o.o.) kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show V kolikor spora ni mogoče rešiti izvensodno, je za spor pristojno sodišče.
Osebna izkaznica podjetja
EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Tržaška cesta 5
1000 Ljubljana
E-pošta: info@svetnakupov.si
Telefonska številka: 051 494 000
Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA.
IBAN SI56 0208 3026 2101 738 (NLB d.d.)
Zastopniki podjetja: Erik Orehek, prokurist; Mitja Gradišar, direktor
Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana
Številka vpisa v PRS: 2016/43731
Datum vpisa: 14.10.2016

Politika zasebnosti

Varstvo osebnih podatkov
Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov. V EM SERVIS, storitve, d.o.o., in naši spletni trgovini svetnakupov.si že vse od začetka spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
O nas
Upravljalec podatkov je podjetje EM SERVIS, storitve, d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec).
Oblike sodelovanja
Naše storitve lahko uporabljate kot:
– neznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)
– registrirani uporabnik
– registrirani kupec
Osebni podatki, ki jih zbiramo
O naših uporabnikih in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:
– podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov in geslo, ki je šifrirano in znano le uporabniku. Če ste registracijo opravili preko kateregakoli družbenega omrežja (Facebook, Google in drugi) lahko vaši podatki o identiteti vključujejo tudi uporabniško ime, ki ga uporabljate v tem družbenem omrežju. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV.
– kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka. finančni podatki: podatkov o vaših kreditnih karticah ne hranimo. Te podatke posredujemo le izdajatelju vaše kreditne kartice. Enako velja za druge podobne oblike plačevanja preko spleta.
– podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
– podatki vezani na vašo uporabo in profil: zadnji ogledi izdelkov, izdelki v nezaključenem naročilu, pogostost obiskovanja posameznih oddelkov, pogosti nakupi, komunikacija z nami preko rubrike Vprašanja in odgovori, izbrani oddelki ter oddani komentarji in ocene naših ponudb.
– tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice.
EM SERVIS d.o.o.  lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani), Facebook, Twitter, …  Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.
Kaj delamo s podatki o vas
Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za: zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig), izvedbo vaših naročil za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.
Kako pridobivamo podatke
Podatke o vas pridobivamo na več načinov, ko: se registrirate kot uporabnik svetnakupov.si oddate naročilo stornirate naročilo z nagradnimi igrami pregledujete naše vsebine ko objavite vprašanje, komentar ali oceno kateregakoli izmed naših izdelkov ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, … z nami komunicirate preko družbenih omrežij iz drugih virov (na primer: vašo sposobnost za nakup na kredit nam posreduje ponudnik kreditiranja, informacijo, ali je vaša kreditna ali plačilna kartica veljavna in ali lahko z njo izvedete plačilo naročila pri nas nam posreduje izdajatelj vaše kreditne kartice) Tehnične podatke pridobivamo avtomatično. Google, Facebook in druga družbena omrežja ter oglaševalske agencije nam posredujejo podatke, za katere ste jim to dovolili.
Kdo ima dostop do vaših podatkov
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila
izvajalcem plačil
pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.)
z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti. Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Roki hrambe osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe. Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica. V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Zagotavljanje varnosti
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij. Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).
Vaše pravice
Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:

na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke
vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka.
v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljnje obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,
na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov

Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: EM SERVIS d.o.o., Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR – TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obdelave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov. Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.
Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.
Piškotki
Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete. Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.